1 mai 2008

On ne m'arrête plus ! / Nothing can't stop me...

Il semble que je sois dans une phase créative. Je n'arrête pas de scrapper : pages pour mes CT, pages pour des challenges, pages pour le plaisir...

D'accord, il fait tellement moche dehors que c'est plus facile de prendre du temps pour ce genre d'activité, mais il n'y a pas que ça, l'inspiration ça ne vient pas seulement en regardant voler les mouches ! Non, je crois simplement que j'ai plein de belles photos à utiliser et que les derniers kits qui me sont tombés entre les mains stimulent ma créativité.

Allez, je ne résiste pas...

click on the images for full credits

Credits: by Dawn Inskip at NDISB, ScrapScandiStyle and Treasures to Scrap:
Oh Boy – Colour me beautiful – Love you loads – New Beginnings


Credits: Say it simple by Ninascraps at Oscraps and NDISB


Credits: Just solids by Ninascraps at Oscraps and NDISB


credits: Fresh Linens by Paislee Press (paper, frame) at Oscraps


It looks like I am in a creative mood a and nothing can't stop me from scrapping. Layouts for CT jobs, pages for challenges, pages just for fun...

OK, the weather outside is so awful that you don't want to go out and wander around. But hey, that's not because you're staying at home that you become inspired! No, I simply believe that I have rediscovered so many nice photos to scrap and the latest kits I put my hands on are so gorgeous that they make me create.

I just have to show you some of my latest ones...

credits: by Rikkiscraps available at PolkaDotPotato :
Brushed metal basics – Flowery felt border – Pink Linen



Credits: by Rikkiscraps at PolkaDotPotato : Brushed metal basics 2 -
Wild Thing – Bewitched – Left of Center – Sandbox buddies – General dymo words



Credits: by Ninascraps at Oscraps and NDISB: Bloom paperpack - Unique Simple 1 – Pymp your page -
by Dawn Inskip at NDISB, Treasures to Scrap and ScrapScandiStyle: Embossed Alpha

Rendez-vous sur Hellocoton !

1 commentaire:

  1. Superbes pages!!! une préférence pour perfect day!! et j'aime aussi bcp les 2 dernières!! toutes très simples mais très belles!!!!

    RépondreSupprimer

Merci de votre message, cela fait toujours plaisir d avoir votre avis :)

Thanks for your comment, it is always a great pleasure to have your feedback :)