26 oct. 2008

Morceaux de la semaine... / Pieces of my week

La semaine passe si vite quand on a tant de choses à faire : recherche d'emploi, finitions de peinture et autre bricolage, courses, scrap, cartonnage, amis... et pour finir ce week-end, tout à l'heure, nous allons voir le spectacle Edward aux mains d'argent ! (je vous donnerai mes impressions après...)

Cette semaine, j'ai commencé à m'amuser avec les derniers produits de Nina, une superbe brochette de papiers, tampons et autres :

-------------
The week passes by so quickly when you have a million things to do: job search, last painting works at home, grocery, scrap, boarding craft, friends... And to conclude this week, in a few hours I am going at the theater to enjoy the new show: Edward Scissorhands! *excited* This week, I started playing with Nina's new stuff, full of delicate papers, brushes and other:





These are all available at NDISB and Oscraps.



Mes dernières pages... (cliquez sur les images pour voir les crédits)

My latest layouts... (clic on the images to go to credits)

Using Tenderness by Ninascraps


using kits n°15 & 16 by ON Designs


My layout for the Scraplift challenge at Ndisb


Have a fabulous week-end everyone!
Rendez-vous sur Hellocoton !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci de votre message, cela fait toujours plaisir d avoir votre avis :)

Thanks for your comment, it is always a great pleasure to have your feedback :)