1 déc. 2008

Comment je fête Noël / How I am celebrating Christmas

Et oui, le mois de décembre est déjà là et Noël s'approche à grands pas. Il me reste encore quelques préparatifs à faire -en fait, la quasi totalité !
Je ne sais pas si comme moi vous ressentez déjà la magie de Noël ? Vous savez, cette petite étincelle de bonne humeur et d'excitation à l'approche des retrouvailles de fins d'année.
Si vous voulez en savoir un peu plus sur la façon dont nous fêtons Noël en famille, je vous raconte notre aventure ici, sur le site de The Daily Scrapper. Alice Koh m'a demandé si je voulais bien participer à ce numéro spécial où vous pouvez lire les traditions de plusieurs familles dans différents pays. Et regardez bien mon article, il y a une petite surprise en bas...

~~~~~~

We're already in December and Christmas is coming soon. I still have plenty of things to handle -to be honest, most of the things! I don't know if you are feeling the magic of Christmas too? You know like feeling in a good mood with that little excitement at the thought of being together by the end of the year. If you want to know a little more about how I am celebrating Christmas with my family, I am telling almost everything about it in this article at The Daily Scrapper. Alice Koh asked me if I wanted to participate to that special edition and of course, I couldn't say no!! You can read more about traditions in different families and countries. Very interesting and sometimes funny. And if you have a closer at my article, you'll find a little surprise (at the very end of it...).



Free template! Find it here.

Et ceci est le premier de ma nouvelle collection de templates Rapido : il s'appelle Bits & Pieces et il est actuellement gratuit ! C'est le template que vous pouvez utiliser pour participer au nouveau challenge Scraplift que j'organise sur Ndisb.
Et toutes les participantes peuvent gagner mon minikit Color Purple créé spécialement pour l'occasion ! Pour vous amuser, c'est ICI !

Et comme c'est bientôt Noël, je vais disperser quelques petits cadeaux de ci, de là sur mon blog d'ici le 25 décembre... Gardez le contact !


And here above is the first template of my new collection Rapido: its name is Bits & Pieces and it's FREE! It's also the template that you can use to take part to the new Scraplift challenge I am hosting at Ndisb.
And all the participants can win my Color Purple minikit designed just for the challenge takers! To join and have fun, it's HERE!


And as it is soon Christmas, you'll find some little goodies and specials here on my blog until the 25th... Stay tuned!


Bonne journée !
Sabine
Rendez-vous sur Hellocoton !

10 commentaires:

  1. oohh I loved your article!
    And thank you for the template :o)

    RépondreSupprimer
  2. Off to check out the article.

    Thanks for the freebie too.

    RépondreSupprimer
  3. I love this template sabine. thank you so much!

    RépondreSupprimer
  4. I love seeing how others celebrate the holidays. Off to explore your article.

    RépondreSupprimer
  5. Congratulations on your article! How fun!

    RépondreSupprimer
  6. congrats on your article..cant wait to get started on your challenge...thanks for the template :)

    RépondreSupprimer
  7. Great news on the article Sabine. Thanks for the template....very cool!

    RépondreSupprimer
  8. this is just a great template - i downloaded it some time ago and i was thinking and thinking, for which challenge was it again??????
    so i found you blog - again - and i hope i still have time to play at NSDB

    RépondreSupprimer

Merci de votre message, cela fait toujours plaisir d avoir votre avis :)

Thanks for your comment, it is always a great pleasure to have your feedback :)