20 mai 2013

Music alpha freebie (reloaded)

Parce que cela fait plusieurs fois que l'on me le demande de le remettre en téléchargement, c'est reparti : alphabet réalisé à partir de partitions de musique. A utiliser pour des pages musicales... ou pas !

Because I've been asked several times to make them available again, here you are: a full alpha made from some music sheets. To be used for any layout, about music... or not!

Enjoy !

télécharger - download
includes upper and lower case + numbers

Et un petit commentaire sur mon blog, ça fait plaisir ;)
Comments on my blog are highly appreciated ;)

Si vous en voulez plus, rejoignez mes fans sur ma page Facebook !
Want some more? Like me on Facebook for some goodies!
Rendez-vous sur Hellocoton !

11 commentaires:

  1. Luv this alpha THANK YOU ;~} so much for having these again...

    RépondreSupprimer
  2. Thank you for sharing this alpha with us.

    RépondreSupprimer
  3. Merci, j'adore ce que vous faîtes.
    Natj

    RépondreSupprimer
  4. Excuse-moi mais à quoi correspond ce téléchargement ?
    Car je n'ai pas d'imprimante chez moi,
    je le ferai à l'extérieur, si cela est intéressant,
    merci d'avance,
    Rosaline

    RépondreSupprimer
  5. Thanks for the alphabet!! I appreciate your generosity!

    RépondreSupprimer
  6. I just could not pass these by. When I notice the sheet-music design, I was lost. Music has been a part of my life since the age of four. Thank you for this artistic, versatile gift. Hugs. :)

    RépondreSupprimer

Merci de votre message, cela fait toujours plaisir d avoir votre avis :)

Thanks for your comment, it is always a great pleasure to have your feedback :)