21 août 2013

Guest at Anna Aspnes CT

Il fait beau, c'est les vacances et je suis super excitée : j'ai la chance extraordinaire d'être invitée dans l'équipe créative de Anna Aspnes pour cette dernière quinzaine d'août. Moi qui adore le travail de cette créatrice, je suis ravie de pouvoir travailler avec ses superbes kits, vraiment uniques.
J'ai déjà reçu les dernières nouveautés de la boutique mises en vente aujourd'hui : les ArtsyKardz Chance, Cats No.1 et le FotoInspired double Template No.27. Elles sont à -20% pendant une semaine, profitez-en !
Et pour plein d'idées d'utilisation des ArtsyKardz, vous trouverez des tutoriels sur le blog d'Anna.

      

      



Beautiful weather, vacation time... and I am the most lucky girl since I am invited by Anna Aspnes to join her wonderful team for the coming fortnight. I just love Anna's stuff and I am over the moon to have the chance to play with her wonderful kits before they are released.
I already received and played with her last creations, just released today: ArtsyKardz Chance, Cats No.1 and the FotoInspired double Template No.27. Hurry up, they're all 20% off for a week.
And if you're looking for some inspiration and ideas on how to use these ArtsyKardz, just visit Anna's blog for some great tutorials.

Here are some layouts using the new ArtsyKardz Chance:

(click to go to my gallery at Oscraps)


I clipped my photos on the ArtsyKardz



Rendez-vous sur Hellocoton !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci de votre message, cela fait toujours plaisir d avoir votre avis :)

Thanks for your comment, it is always a great pleasure to have your feedback :)