1 sept. 2013

Une super quinzaine de création / A fortnight of inspiration

Parmi les derniers kits d'Anna Aspnes reçus pendant mon invitation à faire partie de son équipe créative, j'ai eu l'occasion de scrapper cette photo de ma nièce où elle est très fière de nous faire une démonstration de ses talents à la guitare :)

Credits : ici

J'ai utilisé principalement les deux kits suivants réalisés par Anna Aspnes :


et
 Instrumental No. 1 : ma page sert de présentation au kit dans la boutique et je n'en suis pas peu fière !!


Comme Anna sort des kits, wordarts et tampons deux fois par semaine, j'ai la chance d'avoir reçu beaucoup de matériel pendant mes 2 semaines en tant qu'invitée dans l'équipe créative : de quoi faire encore plein de jolies pages !

Merci à Anna et à toute sa fabuleuse équipe pour leur merveilleux accueil :)
Un remerciement tout particulier à Adryane, qui s'est assurée que je recevais bien tous les kits et dont les pages sont une source inépuisable d'inspiration.

* * * * *

Just above, you can see the two kits I used for the layout of my youngest niece playing the guitar : Instrumental No.1 and APP Vintage Rose by Anna Aspnes, which is such a versatile kit, you can use it over and over again for any kind of page.

I've been more than enjoying my guest time in Anna's creative team for the last 2 weeks. I received a lot of stuff and created many layouts I am pleased with :) I know I will be playing more with all this stuff since I can't get enough of using these beautiful papers and masks in my layouts.

I want to say a huge 'Thank you' to Anna and her wonderful team for their fantastic welcome during my guest time. A special thank to Adryane for keeping in touch during this time. 
Love you girls for all your nice comments and welcoming messages :) Without mentioning your stunning layouts that are such an inspiration for me.
I had a fantastic time ! And will keep on enjoying Anna's awesome stuff.


Artsy layered template No.111 used for this layout

Credits: here


Rendez-vous sur Hellocoton !

1 commentaire:

  1. Hi Sabine, love what you created with the Anna Aspnes kits. I am glad that you had such a wonderful time. I am invited as a guest for the next two weeks and I am beyond excited!! So I hope I will have just as a great time as you did.

    Monique

    RépondreSupprimer

Merci de votre message, cela fait toujours plaisir d avoir votre avis :)

Thanks for your comment, it is always a great pleasure to have your feedback :)